Shahz Jaszle Akui Ada Kekasih Baru, Putus Tunang Dengan Redzwani Puteri


Beberapa bulan lepas Shahz Jaszle pernah memberi kenyataan untuk berkahwin dengan tunangnya Redzwani Puteri. Walaupun Shahz pernah dilanda kontroversi ditangkap khalwat dengan wanita lain semasa masih menjadi tunang Redzwani dan keluarga sendiri telah menyatakan tidak menerima Shahz, Redzwani tetap mahu meneruskan hubungan dengan Shahz, mendakwa lebih mengenali lelaki itu.

Semalam, Shahz telah memuat naik satu gambar mesranya dengan seorang gadis yang nyata bukan Redzwani di laman Instagram miliknya.

 photo 917858_244335789101731_535121534_n.jpg

Gadis itu yang dikenali dengan nama Hanis Husna Nadzree juga memuat naik gambarnya bersama Shahz.

 photo 31f97bd0c7b311e3b9660002c9de5128_8.jpg

Dalam ruangan komen laman Instagramnya, Shahz mengakui Hanis Husna ialah teman wanitanya.

 photo Untitled.png

Hanis Husna juga turut meluahkan kata cinta kepada Shahz dan mendakwa Shahz telah memutuskan pertunangan dengan Redzwani Puteri.

 photo Untitled-1.png

Bagaimanapun, Redzwani telah meninggalkan satu komen yang memberi bayangan dia tidak tahu apa yang sedang berlaku.

 photo Untitled-2.png

Redzwani beberapa jam lepas mengakui dia tidak mengetahui apa-apa. Menyatakan sesuatu seperti itu adalah kejam untuk dilakukan, wanita itu turut meminta agar mana-mana pihak tidak bersimpati dengannya, sebaliknya pasangan Shahz dan Hanis lebih memerlukan simpati.

 photo Untitled-3.png

Redzwani turut mengucapkan selamat maju jaya kepada Hanis melalui Twitter.

Kini kita tunggu saja pengesahan rasmi dari Shahz dan juga mungkin penjelasannya mengenai apa yang telah berlaku.

P/S: Wanita China dapat 75, 000 followers di Weibo kerana menggayakan rekaan fesyen yang serius pelik

Post by Gelang Cantik Eksklusif.

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina - April 20, 2014 at 1:15 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , , , , ,

Saya Tidak Ada Melakukan Apa-apa Aksi Bercium – Nur Fazura


Akhirnya setelah sekian lama berdiam diri mengenai khabar angin aksi berciumnya di KLIA dengan teman tapi mesranya, Randy Seidman, Nur Fazura tampil memberikan kenyataan pertamanya semalam. Mengakui baru mengetahui mengenai khabar angin itu, Fazura nyata terkejut dengan dakwaan tersebut.

fazura bercium di klia

Kata Fazura menerusi MalaysianDigest:-

Buat apa ya? Siapa yang keluarkan dulu? Cium yang macam mana…? Bercumbuan ni ada macam-macam jenis. Saya tak faham. Saya tidak tahu cerita apa yang anda semua dengar.

Saya tidak ada komen. Anda semua kata saya bercium tapi saya pun tak tahu bercium yang macam mana. Saya bersama kawan-kawan saya di KLIA, itu saja. Saya tidak ada melakukan apa-apa aksi bercium.

Saya tak tahu. Saya baru dengar tentang hal ini, hari ini. Anda semua patut tanyakan pada orang yang membuat cerita itu kerana dia yang lebih tahu. Jangan tanya saya.

fazura bercium di klia

Walaupun sebelum ini dikatakan ada gambar dan video aksi Fazura itu, namun sehingga ke hari ini tiada sebarang bukti dipertontonkan kepada khalayak ramai. Yang bagusnya, Fazura tidak marah kepada pihak yang menyebarkan cerita tersebut. Respek Abang Nara dengan ketenangan pelakon ini.

Saya okay saja. Ini semua tidak ada kaitan dengan saya. Terpulang kepada yang buat cerita. Kalau dia rasa dia betul, betul lah. Saya yakin Allah lebih nampak apa yang setiap manusia buat. Jadi apapun iat dia, itu antara dia dengan Allah

fazura

Diharapkan dengan penjelasan Fazura ini, semua pihak berpuas hati. Secara logiknya takkanlah artis sepopular Fazura ingin melakukan aksi sumbang di khalayak ramai. Nampak sangat tidak logik. Mungkin ada pihak yang cemburu dengan keakraban Fazura dan Randy sehingga sanggup menyebarkan cerita tidak masuk akal ini. Apa pula kata anda?

P.S: Rekaan sinki moden yang amat kreatif

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina - April 18, 2014 at 4:15 pm

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , ,

Saya Dengan Eina Tiada Apa-apa Hubungan Lagi – Afiq Muiz


Syukur dan gembira Abang Nara membaca perkembangan terbaru Afiq Muiz. Setelah bergaduh besar dengan ibunya tahun lalu, kini Afiq Muiz telah insaf dan tinggal bersama ibunya seperti dahulu. Malah hubungan Afiq dengan Eina Azman juga telah tamat. Lega hati Abang Nara mendengarnya. Sesungguhnya syurga itu di bawah telapak kaki ibu.
afiq muizAfiq Muiz juga telah memohon ampun kepada ibunya. Kata Afiq menerusi MalaysianDigest:-

Alhamdulillah, saya gembira dengan kehidupan sekarang. Saya dah minta ampun pada Ummi saya dan dia pun dah ampunkan saya. Dia pun bersyukur kerana saya dah tinggal bersamanya semula. Sekarang ini saya mahu bersihkan nama saya. Sekarang saya tengah kumpul duit nak bawa ibu saya pergi umrah. Insya Allah rancang nak pergi bersamanya pada Januari tahun depan.

Saya dengan Eina tiada apa-apa hubungan lagi. Kami pun sudah lama tak berjumpa kerana masing-masing sibuk. Dia pun sudah ada kekasih. Tolong jangan kaitkan lagi saya dengan dia. Dia dah tak ada dalam fikiran saya. Teman wanita saya sekarang adalah Ummi saya

afiq

Malah Afiq juga sempat memberi pesanan kepada masyarakat di luar sana yang bergaduh dengan ibu mereka supaya segera memohon maaf. Baguslah Afiq dapat kesedaran itu selepas semua kontroversi yang dilalui. Kata Afiq:-

Saya ada pesanan untuk orang diluar sana terutama yang bergadu atau berselisi faham dengan ibu mereka, balik minta maaf. Semua orang tak sempurna. Saya bersyukur kerana Allah berikan saya ujian ini. Banyak hikmahnya dan buat saya kini jadi lebih matang. Banyak yang saya belajar daripada kesilapan lalu. Sewaktu saya susah dulu saya sudah tahu siapa kawan dan siapa lawan

Insya Allah dengan terjalinnya kembali hubungan antara Afiq dan ibu, hidup Afiq akan lebih diberkati dan dirahmati. Sesungguhnya doa seorang ibu itu sangat mustajab. Semoga hubungan baik Afiq dan ibunya tidak akan diganggu gugat lagi. Selepas ini bolehlah fokus untuk menaikkan kembali nama dalam industri hiburan seperti yang pernah dikecapi dahulu. Semoga berjaya!!!

P.S: 2015 Audi RS7 edisi dinamik. Memang mengancam

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina -  at 1:15 pm

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , , , ,

Andai Kemban Membawaku Ke Neraka, Aku Redha – Erma Fatima


Entah mengapa semenjak dua ini golongan selebriti tempatan gembar mengeluarkan kenyataan yang tidak masuk akal dan menyentuh sensitiviti agama. Selepas Raja Azmi dengan kenyataan tudungnya, kali ini Erma Fatima tampil menyentuh bab berkemban apabila gambar yang dikongsi di laman Instagramya dikecam ramai.

erma kemban

Gambar yang dikongsikan oleh Erma Fatima ialah salah satu babak dalam drama “Takhta 3 Ratu” yang ada watak para gadis berkemban. Dikritik ramai, Erma tampil melahirkan rasa redhanya sekiranya kerana babak sebegitu, dirinya masuk ke neraka. Tulis Erma:-

Bila MELAYU berkata-kata ! KEMBAN LEBIH BESAR ISUNYA dari sejarah kejatuhan Melaka! Malunya menjadi MELAYU yg melihat dgn lutut berkata kata dgn siku. Soal hukum tdk ada sesiapa mampu mempertikaikanya.

TAPI menghukum bukan kerja yg tuhan tugaskan kpd manusia. AKU SALAH kerana melanggar hukum KEMBAN ! Kalian BENAR kerana menjadi juri d bumi tuhan? Aku terima hukuman kalian!

Andai KEMBAN membawa ku ke neraka…aku redha…TAPI aku ada tugas yg besar yg harus ku laksanakan utk melengkapkan hidup aku di ats bumi Allah ini. Bukan hanya utk agama tetapi juga utk bangsaku. Jadi kpd yg berniat utk mengutuk…silakan…ianya tidak sama sekali meninggalkan kudis ke ats aku.

TAPI kepada yg menegur, terima kasih dan mohon maaf kerana aku melakarkan sejarah. Sudah pasti sejarah tdk akn menghalalkan cara. Tp sejarah bkn sesuatu yg bole di tukar suka2 dan bila2. Salam maaf dr sy. Kpd yg sudi…jemput2lh menonton TAKHTA sy bila d tayangkan nanti.

NAMUN jgn hanya d tonton KEMBANNYA…di lihat juga bgaimana kekuatan sebuah empayar Melaka runtuh kerana rakyatnya demdiri

erma kemban

Hmmmm.. Sukar nak bagi ulasan bab sebegini. Mungkin para produser dan pengarah negara kita perlu melihat perkembangan filem di negara Timur Tengah yang telah memenangi banyak anugerah walaupun tidak merakamkan sebarang aksi yang menyalahi syariat. Namun begitu, kata orang, tiada permintaan tiadalah penghasilan. Pasti Erma ada sebabnya sendiri untuk berbuat sedemikian. Hanya dirinya sahaja yang tahu.

P.S: JPJ kenal sistem pendaftaran tanpa sempadan

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina -  at 10:16 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , ,

Hadiahkan Kereta Mewah Untuk Anak, Rozita Che Wan Bukan Mahu Menunjuk-nunjuk


Abang Nara suka dengan penjelasan sempoi daripada Rozita Che Wan mengenai hadiah kereta mewah buat anaknya, Ammar Effendy. Banyak pihak di luar sana yang beranggapan Che Ta menunjuk-nunjuk dan mahu berlagak dengan menghadiahkan kereta berharga ratusan ribu ringgit kepada anaknya. Namun seperti yang Abang Nara katakan dulu, kalau dah mampu apa salahnya beri hadiah sebegitu kepada anak sendiri. Tak gitu?

che ta kereta mewah

Penjelasan Rozita Che Wan sangat mudah untuk difahami dan sangat ikhlas. Orang tanya Che Ta jawab. Abang Nara yakin Che Ta sendiri tak sangka perkara ini akan menjadi besar. Kata Che Ta menerusi MalaysianDigest:-

Saya bukan hendak menunjuk-nunjuk, orang yang buat cerita dan nampak seperti saya yang nak menunjuk-nunjuk. Bila media tanya betul ke nak bagi anak kereta, saya jawab ya. Bukan nak heboh ke apa, mereka yang besarkan isu ini, jadi nampaklah seperti riak.

Bila jadi macam ni, saya sudah tidak mahu bercakap hal itu lagi. Ammar, pun ada cakap kalau mami dok cerita nanti ada penjenayah dok culik mami, macam mana?

Sebenarnya benda tu biasa saja, ramai orang lain yang beri hadiah macam-macam pada anak mereka, bila isu sebegini diperbesarkan, ia nampak seperti saya yang riak.

Lagipun, dia anak saya, bukan anak orang lain. Apa yang saya beri tu tanda penghargaan buat dia atas pencapaian cemerlang dia.

ammar

Abang Nara sokong kata-kata Che Ta. Kalau dah mampu, apa salahnya berhabis sedikit untuk anak sendiri. Dengan hadiah sebegini, pastinya Ammar akan lebih bersemangat untuk mendapat keputusan cemerlang di universiti kelak. Sekali sekala beri hadiah kepada anak, mestilah yang “grand”. Takkanlah anak Che Ta nak pakai Myvi je. Tak gitu? Apa pun, diharap Che Ta dan Ammar berhati-hati dan lebih peka ketika berjalan di khalayak ramai selepas ini kerana takut juga ada pihak yang berniat jahat terhadap mereka. Semoga semuanya akan selamat.

P.S: Perodua Viva terima anugerah Kenderaan Nilai Terbaik untuk wang

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina -  at 7:15 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , , , ,

Emma Maembong Tak Kisah Kahwin Dengan Zizan Razak Di Usia Muda


Fuhhh~~ Untunglah Zizan Razak. Kekasih hatinya si Emma Maembong yang baru berusia 22 tahun sudah pun memberikan “green light” untuk berkahwin pada bila-bila masa sahaja. Kalau Abang Nara jadi Zizan, esok masuk meminang, lusa terus kahwin. Awek yang secun Emma Maembong mana boleh simpan lama-lama. Hehehe.

emma maembong

Walaupun menyatakan kesediaannya untuk bergelar isteri kepada Zizan, Emma memaklumkan yang belum ada tarikh yang telah dipersetujui untuk melangsungkan perkahwinan mereka. Untuk makluman, baru-baru ini tersebar khabar angin bahawa Zizan dan Emma bakal bernikah selewat-lewatnya Januari tahun depan. Kata Emma menerusi Kosmo:-

Saya sudah bersedia berkahwin pada usia sekarang kalau sudah sampai jodoh dan waktunya. Keluarga Zizan belum datang berjumpa saya lagi, mustahil sudah ada tarikh kahwin. Jika sudah ditetapkan nanti, kami akan adakan sidang akhbar.

zizan dan emma

Bab duit rasanya memang dah cukup kot untuk Zizan dan Emma berkahwin. Sekarang ini tibalah masa untuk mendapatkan restu keluarga. Tak sabar pula rasanya nak tengok majlis perkahwinan mereka berdua. Confirm meriah dan gempak gila. Sama-samalah kita nantikan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina -  at 4:18 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , , , ,

Fasha Sandha Sahkan Sedang Hamil Anak Kedua


Walaupun berita kehamilan kedua Fasha Sandha sudah lama diperkatakan orang ramai, namun sehingga hari ini, tuan empunya badan tidak tampil untuk mengesahkan berita gembira itu. Secara ekslusif, majalah EH! telah berjaya mendapatkan reaksi terbaru Fasha Sandha mengenai kehamilannya yang hanya berselang kira-kira setahun dengan anak pertamanya, Putra Rayqal.
fasha sandhaKata orang rezeki jangan ditolak, lebih-lebih lagi bab cahaya mata ini. Makin ramai anak, makin murah rezeki. Makin meriah keluarga itu sendiri. Untuk kehamilan kali ini, sudah pasti Fasha mengharapkan mendapat cahaya mata perempuan pula. Kata Fasha:-

Saya terima rezeki yang Allah berikan ini walaupun ada yang mengatakan jarak anak kedua ini terlalu dekat, kata mereka tak puas Rayfal bermanja dengan saya. Tetapi pada saya ini semua rezeki,

fasha sandha

Abang Nara lihat Fasha Sandha makin berseri-seri sejak hamil kali kedua ini. Insya Allah semoga cita-cita Fasha untuk mendapatkan anak perempuan tercapai. Kalau lengkap sepasang, bolehlah berehat kejap. Tak sabar rasanya nak menanti kelahiran cahaya mata kedua pelakon hebat ini. Sama-samalah kita doakan semuanya berjalan lancar buat Fasha.

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina - April 17, 2014 at 10:15 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , ,

Next Page »