Irma Nur Naylie, Nama Anak Kedua Irma Hasmie & Redza Syah


Cantiknya nama anak kedua Irma Hasmie ini. Irma Nur Naylie. Menurut penerangan Redza Syah Azmeer, suami Irma Hasmie di akaun Instagramnya, nama anak perempuannya ini diambil bersempena dengan nama ibunya. Nur bermaksud cahaya sementara Naylie bermaksud pencapaianku. Kalau digabungkan membawa maksud ‘cahaya pencapaianku’lah.

anak irma hasmie

Semoga Nur Naylie membesar menjadi anak yang solehah. Menjadi penerang dan penyeri rumah tangga Irma Hasmie dan Redza Syah. Insya Allah besar nanti pasti akan secomel ibunya. Tak sabar nak tengok nanti. Apa pun sekali lagi Abang Nara ucapkan tahniah kepada Irma dan suami atas kehadiran cahaya mata perempuan ini.

anak irma hasmie

Lagi beberapa gambar si comel Irma Nur Naylie dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

anak irma hasmie
anak irma hasmie
anak irma hasmie

anak irma hasmie

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina - July 25, 2014 at 1:15 pm

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , , ,

Kesiannya Menjadi Nora Danish & Nedim Nazri, Pakai Topeng Muka Pun Kena Kritik


Ya jujur Abang Nara memang kesian kepada Nora Danish dan Nedim Nazri. Buat apa-apa pun ada je yang salah di mata para peminat. Entah apa dosa mereka berdua. Abang Nara rasa orang yang asyik cari kesalahan pasangan romantis ini sebenarnya hati busuk. Tak senang hati lihat kebahagiaan yang sedang dikecapi mereka berdua. Sedih sangat bila pakai topeng ketika di Jalan Tunku Abdul Rahman (TAR) pun boleh dijadikan isu.

nora dan nedim

Abang Nara pertama kali tengok gambar di atas pun dah tau kenapa Nora dan Nedim pakai topeng. Ramai gila kot orang kat Jalan TAR tue. Kuman confirm banyak. Udara pun pasti tak bersih sangat. Sekurang-kurangnya dengan memakai topeng, dapatlah dikurangkan sedikit risiko penyakit berjangkit. Tak adalah masa Hari Raya nanti sakit-sakit atau demam-demam.

nora dan nedim

Peliknya ada yang menuduh Nedim dan Nora memakai topeng untuk menyorokkan atau menyembunyikan identiti diri agar tidak diserbu peminat di Jalan TAR. Ish,ish, ish. Macam tak masuk akal tuduhan tersebut. Itu yang panjang lebar Nedim terangkan sebab sebenar dia dan Nora memakai topeng. Semuanya adalah kerana faktor kesihatan.

nora dan nedim

Rasaya Nora dan Nedim ini dah sampai tahap ada ‘haters’ yang akan membenci, mengkritik dan memandang negatif apa sahaja perkara yang mereka lakukan. Tak kiralah benda baik ke, benda jahat ke, semua akan dikutuk. Diharap Nora dan Nedim bersabar. Anggap je ini dugaan menjadi orang popular. Jangan dilayan sangat orang-orang sebegini. Tak gitu?

P.S: Keluarkan 232 batang gigi daripada mulut seorang remaja

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina -  at 10:16 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , , , , , ,

Tak Ada Masalah Jual Tudung Walaupun Saya Belum Bertudung – Zara Zya


Sebenarnya satu perkara biasa untuk orang berniaga menjual barang yang tidak pun digunakan olehnya sendiri. Contoh macam orang berniaga kereta Kia tetapi dia sendiri memandu kereta Proton. Atau jual baju Melayu tapi dia sendiri hanya pakai kemeja je. Jadi Abang Nara tak nampak masalah apabila Zara Zya menjual tudung walaupun dirinya belum lagi bertudung.
zara zyaNamun Abang Nara memahami apabila ada sesetengah pihak mempertikaikan tindakan Zara Zya menjual tudung walaupun diri sendiri tidak menutup aurat. Iyerlah ini kan bab agama. Lagipun nampak agak pelik juga apabila si penjual sendiri tidak bertudung tetapi beria-ia mempromosikan tudungnya. Namun ia bukanlah satu kesalahan. Kata Zara menerusi Mstar Online:-

Saya rasa tidak ada masalah untuk saya jual tudung walaupun saya belum bertudung. Peminat-peminat saya ramai yang bertudung, manakala saya sendiri banyak membawa watak sebagai perempuan bertudung. Saya malas ambil peduli mereka yang beri komen negatif kerana kita buat baik ke tidak ke… ada sahaja komen-komen negatif ini.

zara zya

Abang Nara lihat banyak artis kebelakangan ini tampil dengan produk mereka sendiri. Tak kiralah tudung ke, baju ke, kuih-muih ke. Semuanya ada produk sendiri untuk dijual menerusi media sosial terutamanya. Satu perkembangan yang amat baik. Takkan sampai mati nak harap pendapatan daripada berlakon dan menyanyi je kan? Apa pun, semoga perniagaan tudung Zara Zya akan berkembang dan suatu hari nanti akan mendapat petunjuk untuk bertudung ketika menjual tudung. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Iklan raya Proton tunjukkan ‘teaser’ model terbarunya

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina - July 24, 2014 at 1:16 pm

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , , ,

Imbas Kisah Lama Boleh, Jangan Ada Cerita Lain Pula – Erra Fazira


Awie dan Erra memang satu nama yang cukup gah satu ketika dahulu. Percintaan mereka menjadi bualan ramai. Walaupun tidak berakhir dengan perkahwinan, kisah cinta mereka sememangnya wajib diketahui semua orang ketika itu lebih-lebih kalau anda pengikut setia filem Sembilu. Kini bahagia dengan kehidupan masing-masing, Awie dan Erra kembali bergandingan dalam sebuah filem yang bertajuk Warna Cinta Impian.

awie dan erra

Teringat Abang Nara apabila mendengar lagu Tragedi Oktober nyanyian Awie, memang terasa ‘feel’nya. Penuh jiwa raga betul nyanyian Awie tue yang menyesali percintaannya dengan Erra berkubur. Walaupun kini Awie juga menghadapi masalah rumah tangga, namun Erra menolak untuk digosipkan dengan Awie sekali lagi. Namun kalau nak imbas kenangan silam tak apa. Kata Erra:-

Kalau setakat imbas (kisah lama) saya tak apa, saya tak kisah. Tapi diharapkan janganlah nanti ada cerita lain pula. Perkara yang lepas biarlahh lepas.

Jangan la ada gosip… faktor usia tidak lagi mengizinkan untuk timbul lagi gosip-gosip tentang kami.

Kami sudah cukup profesional. Saya hormati Awie dan dia juga hormati saya. Harapnya tiada cerita lain selain cerita kerja, ya

awie dan erra

Fuh~~ Cuba bayangkan kalau cinta Awie dan Erra kembali bertaut selepas berpuluh tahun. Memang havoc habis dibuatnya. Walaupun itu bukan mustahil, Abang Nara tak jangka ia akan berlaku. Awie dan Erra masing-masing sudah dewasa dan mahu fokus terhadap keluarga masing-masing walaupun kedua-duanya ada masalah dalam perkahwinan. Marilah kita doakan yang terbaik untuk mereka. Mungkin satu hari nanti ada ada lagu versi gembira “Tragedi Oktober”. Siapa tahu kan?

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina -  at 10:15 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , , , , ,

Persiapan Sudah Dibatalkan, Elly Mazlein Tak Jadi Kahwin?


Elly Mazlein rasanya salah seorang daripada artis yang sudah cukup lama mengikat tali pertunangan. Abang Nara ingat lagi majlis pertunangan Elly Mazlein. Memang meriah macam majlis perkahwinan. Cincin pertunangan yang diberikan pun nampak sangat cantik dan pastinya mahal. Namun sayangnya, sehingga ke hari ini status Elly masih lagi tidak bergelar isteri kepada Azmi Hatta walaupun sudah bertunang sejak 2011.

elly mazlein

Baru kehilangan ibunya 2 bulan yang lalu, Elly Mazlein memaklumkan yang beberapa persiapan perkahwinan yang dilakukan olehnya telah pun dibatalkan. Adakah ini bermakna Elly tidak akan berkahwin? Hanya Elly yang tahu jawapannya. Kata Elly:-

Tentang perancangan perkahwinan saya, saya tak mahu fikirkan buat masa ini. Sebenarnya ada beberapa persiapan telah dibuat tapi semuanya telah dibatalkan. Mama sudah tiada. Saya tak mahu buat besar-besaran.

Kalau saya kahwin pun, saya hanya akan akad nikad dan menjamu tetamu. Tiada persandingan. Tapi buat masa ini saya tidak bersedia lagi untuk memikirkan soal itu. Tapi janji saya tetap sama, bila tiba masanya nanti, saya akan beritahu semua

elly

Nampak gayanya Elly Mazlein masih dalam keadaan bersedih dan tidak mampu berfikir mengenai perkahwinannya. Memang satu tamparan yang hebat apabila kehilangan ibu kita. Semoga Elly tabah dengan dugaan ini. Nanti kalau ada berita baik, beritahulah kami. Tak sabar rasanya nak tengok Elly bersanding. Info asal MalaysianDigest.

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina -  at 7:15 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , , , ,

Rozita Che Wan Bakal Timang Anak Perempuan


Dalam diam sudah 6 bulan rupanya Rozita Che Wan hamil. Cepat sungguh masa berlalu. Kalau sebelum ini Che Ta dan Zain enggan memaklumkan jantina anak dalam kandungannya, entah mengapa mereka telah bermurah hati untuk berkongsi informasi istimewa ini. Mereka berdua bakal menimang cahaya mata perempuan. Yeah!!!

rozita che wan

Menurut Che Ta, persiapan persalinan untuk anak perempuannya ini sudah pun siap dilakukan. Pastinya Che Ta dan Zain ‘excited’ sangat-sangat. Orang kata baju anak perempuan nie kalau nak beli takkan habis. Semuanya ‘cute-cute’ belaka. Lepas beli satu nak beli satu lagi. Hehehe.

rozita che wan

Tinggal 3 bulan sahaja lagi untuk kita sama-sama melihat kecomelan wajah si anak hasil perkongsikan hidup Che Ta dan Zain. Sama-samalah kita doakan agar semuanya berjalan lancar. Lagi beberapa gambar Che Ta yang tampak makin berseri dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit info RotiKaya.

rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina -  at 4:16 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , ,

Pengacara Baru Melodi Tak Digemari Penonton?


Pemergian Zizan Razak sebagai pengacara Melodi baru-baru ini menyaksikan tempatnya digantikan oleh Sherry Alhadad dan Zulin Aziz. Jangan tanya Abang Nara siapa mereka berdua ini. Memang Abang Nara tak tahu dan tak kenal. Namun yang pasti gandingan Awal Ashaari dan 2 orang pengacara baru ini telah pun ke udara untuk 2 episod. Nampak gayanya daripada maklum balas yang diberikan secara online, ia adalah satu gandingan yang mengecewakan.
melodi baru

Diakui bukan senang untuk mengacarakan program hiburan nombor 1 Malaysia lebih-lebih lagi jika anda adalah muka baru dalam dunia hiburan. Awal Ashaari sendiri mengakui agak sukar untuk mencari keserasian dengan Sherry dan Zulin. Menariknya komen-komen pedas dan kritikan padu yang diberikan oleh penonton Melodi telah membuatkan Sherry tersinggung. Kata Sherry menerusi Mstar Online:-

Tipulah kalau saya kata tidak kecil hati dengan komen dan kritikan penonton terhadap kami, sehingga saya fikir teruk sangatkah saya mengacara?

Bagilah kami masa dan peluang untuk memperbaiki diri, ini baru tiga minggu kami bersama dan saya yakin lama kelamaan ia akan lebih baik.

Dua episod awal ini sangat mencabar apabila berhadapan situasi yang sangat sensitif, kami perlu jaga percakapan dan tidak boleh terlepas lawak yang tidak kena tempat.

Jadi pada episod MH17 Ahad lalu, kami memang tidak banyak cakap kerana sentiasa fikir apa yang perlu dicakap yang tidak menyentuh perasaan mana-mana pihak sehingga akhirnya tidak terkeluar apa yang hendak dicakap itu.

Nasib baik Awal banyak pengalaman tentang itu, saya tahu ada yang komen kata kami tidak banyak cakap dan tiada fungsi pada minggu itu.

Kalau boleh saya tidak mahu baca komen mereka sebab ia beri unsur negatif tetapi bila fikir balik, saya kena baca juga untuk saya perbaiki diri menjadi lebih baik.

melodi baru

Secara jujur, Abang Nara akan bagi Sherry dan Zulin peluang sehingga 5 episod untuk melihat sejauh mana keserasian mereka berganding dengan Awal. Sekiranya tiada peningkatan, diharap pihak TV3 akan mula serius berfikir untuk mencari pengganti. Kalau boleh panggil balik Dira Abu Zahar pun bagus jugak. Abang Nara suka melihat gaya Dira mengacarakan Melodi dulu. Apa pula kata anda? Siapakah calon paling sesuai untuk mengacarakan Melodi bersama Awal?

P.S: Proton keluar model baru akhir tahun ini

Baca Yang Ini Pulak:-

Posted by AngeLina - July 23, 2014 at 7:15 am

Categories: Entertainment   Tags: , , , ,

Next Page »